July 01, 2014

Vereniging Antilliaanse Belastingadviseurs (VAB)

Tot en met het midden van het jaar 2012 maakte ik deel uit van het bestuur van de Vereniging Antilliaanse Belastingadviseurs. Ik was vice-voorzitter. Door de fraude die mijn toenmalige zakenpartner Judith Brewster heeft gepleegd, daarin gesteund door onder meer Roelof Vos, advocaat in Nederland, en ook anderen, raakte ik die functie kwijt. De VAB kent als leden namelijk belastingadvieskantoren en toen ik de samenwerking met Brewster verbrak nam zij het door mij opgezette kantoor Taxand Curacao mee en daarmee de bestuursfunctie in de VAB. Brewster is twee jaar bestuurslid geweest en naar ik begrijp eenmaal komen opdagen voor een vergadering. De VAB vergadert maandelijks. Enfin, ik mag weer een steentje bijdragen. Als u meer wilt lezen over de fraude moet u mij andere blog lezen:

caribbeantaxlawyer.blogspot.com

Het verschilt maar drie letters met de naam van deze blog. Het blog over de fraude wordt overigens vele malen meer bezocht dan dit blog.


No comments:

Post a Comment